رئیس سازمان حمایت با اشاره به افزایش شکایات خریداران، به خودروسازان درباره تحویل خودرو معیوب و کمبود قطعات یدکی هشدار داد و خواستار اصلاح فوری در خدمات پس از فروش شد.
حسین فرهیدزاده، طی نامهای رسمی به مدیران عامل شرکتهای خودروساز گفت: با توجه به فراوانی شکایات اخیر و با عنایت به تذکرات مکرر گذشته، لازم است شرکتهای خودروساز در اسرع وقت نسبت به بازنگری و اصلاح روشهای مدیریتی فعلی، بهویژه در حوزه خدمات پس از فروش و تأمین بهموقع قطعات یدکی اقدام کنند.
رئیس سازمان توسعه تجارت افزود: در مورد خودروهای وارداتی نیز بخشی از ارز تخصیصی به واردکنندگان، برای تأمین قطعات یدکی در نظر گرفته شده است؛ بنابراین هرگونه نقص در عرضه قطعات یا فروش خارج از شبکه رسمی تخلف محسوب شده و با آن برخورد می شود.
فرهید زاده تصریح کرد: بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکتهای خودروساز یا نمایندگیهای آنها در سراسر کشور بازرسان سازمان حمایت اقدام قانونی لازم را انجام و نتیجه بررسیها را بهصورت مستمر پیگیری خواهند کرد.
منبع: فارس
دیدگاه شما؟