مدیرعامل سایپایدك خبر داد:

افزایش رضایتمندی مشتریان به سایپایدك با افزایش توزیع كمی و كیفی قطعات یدكی

.
شنبه - ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۲۸ ب٫ظ
تحریریه اتومدیا
لوگو سایپا

مدیرعامل سایپایدك گفت: بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، رضایتمندی مشتریان و در نتیجه اعتماد آنان به شبكه نمایندگی‌های سایپا افزایش یافته است. مجتبی معظمی با بیان این مطلب افزود: بر اساس آخرین گزارش شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، رضایت مشتریان از خدمات به خودروهای گروه سایپا […]

مدیرعامل سایپایدك گفت: بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، رضایتمندی مشتریان و در نتیجه اعتماد آنان به شبكه نمایندگی‌های سایپا افزایش یافته است.

مجتبی معظمی با بیان این مطلب افزود:

بر اساس آخرین گزارش شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، رضایت مشتریان از خدمات به خودروهای گروه سایپا شامل سایپا، پارس خودرو و زامیاد نسبت به سال گذشته افزایش داشته كه نمایانگر اعتماد مشتریان و افزایش كیفیت خدمات در شبكه نمایندگی‌هاست.

او افزود:

با افزایش كیفیت قطعات و تنوع توزیع قطعات یدكی، شاهد كاهش پذیرش خودروهای گارانتی و افزایش 14 درصدی پذیرش خودروها در دوره وارانتی در شبكه نمایندگی‌ها بوده‌ایم كه ارائه قطعات یدكی با كیفیت در نمایندگی‌ها و عاملیت‌های فروش، منجر به افزایش فروش و توسعه سهم بازار سایپا از بازار قطعات یدكی شده است.

مدیرعامل سایپایدك در ادامه اظهار كرد:

در راستای سیاست‌های مدیرعامل گروه سایپا با برنامه‌ریزی درست و تامین به موقع قطعات، مجددا و طی چند دوره متوالی موفق به عبور از ركورد فروش ماهانه قطعات یدكی شدیم به طوری كه میزان فروش قطعات یدكی در دی ماه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.

معظمی افزود:

بالا بردن سطح كیفی خدمات در جهت رضایتمندی مشتریان با تامین به موقع قطعات ارتباط تنگاتنگی دارد و شركت سایپایدك تمام توان خود را به كار گرفته است تا مشتری دغدغه‌ای برای تامین قطعات مصرفی خود نداشته باشد.

او تصریح کرد:

فروش 10 ماهه قطعات یدكی نیز نسبت به سال گذشته رشد 100 درصدی داشته كه این میزان فروش بیانگر این واقعیت است كه زنجیره فروش قطعات شركت سایپایدك با برخوداری از سیستم دقیق توزیع و عرضه قطعات و همچنین با استفاده از شبكه‌ای توانمند، سهم بازار خود از قطعات یدكی را توسعه داده است.

مدیرعامل سایپایدک گفت:

این میزان فروش مرهون تلاش و پشتکار همه همكاران و شبكه بزرگ توزیع سایپایدك است و براین اساس ما سعی داریم تا با نیاز سنجی و تامین به موقع، مدیریت فروش قطعات یدكی، كنترل و نظارت مستمر بر بازار و بهره‌گیری از روش‌های انگیزشی فروش، رضایت خاطر مشتریان بیش از پیش تامین شود.

معظمی تاكید كرد:

با توجه به افزایش حجم تقاضای قطعات یدكی در ماه‌های پایانی سال به واسطه سفرهای نوروزی، پیش‌بینی‌های لازم برای تامین نیاز بازار و مشتریان شبكه نمایندگی‌ها انجام شده و از این بابت مشكلی برای تامین و توزیع قطعات یدكی در بازار و شبكه نمایندگی‌ها وجود نخواهد داشت.

دیدگاه شما؟