پس از بیش از دو دهه فعالیت مستمر مدیران خودرو درصنعت خودروسازی ایران، اکنون تعداد اعضای خانواده مشتریان این برند به بیش از ششصد هزار نفر رسیده است.شرکت ام وی ام از دیرباز بر تمرکز بر “رضایت مشتریان” اصرار داشته و مسئولیت اجتماعی را هدف بلندمدت فعالیت های شرکت می داند. MVM یک بخش اختصاصیباشگاه […]
پس از بیش از دو دهه فعالیت مستمر مدیران خودرو درصنعت خودروسازی ایران، اکنون تعداد اعضای خانواده مشتریان این برند به بیش از ششصد هزار نفر رسیده است.شرکت ام وی ام از دیرباز بر تمرکز بر “رضایت مشتریان” اصرار داشته و مسئولیت اجتماعی را هدف بلندمدت فعالیت های شرکت می داند.
MVM یک بخش اختصاصیباشگاه مشتریان با اختصار WMWL (With MVM With Love ) یا “با ام وی ام با عشق” را ایجاد کرده است، یک نام تجاری منحصر به فرد برای مشتریان. ام وی ام در تهران، اصفهان، تبریز و بسیاری از شهرهای دیگر در سال گذشته بیش از 30 رویداد را با نمایندگان خود برگزار کرده است. ام وی ام این بار برای صاحبان محترم Arrizo5 یک رویدادمنحصر به فرد و بی نظیر برگزار کرده است.
این رویداد ورزشی در تاریخ 29 دی ماه 1402 و در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و باشگاه مشتریان ام وی ام میزبان بیش از 40 خانواده و 150 نفر از مشتریان خود بود.
دلیل انتخاب ورزش پدل برای این رویداد، نزدیکی روح این ورزش به ذات اسپرت و ورزشی بودن خودروی آریزو5 اسپرتاست که باعث شده خانواده های جوان بسیاری را مجذوب عملکرد و طراحی خود کند.
ورزش های دیگری مثل پینگ پونگ و دارت نیز برای بانوان در نظر گرفته شده بود که افراد برنده هر یک نیز در انتها هدایای نفیسی را دریافت کردند. برای کودکان نیز سرگرمی های بسیاری در رویداد در نظر گرفته شده بود؛ دراپبال، پازل، نقاشی، جنگا و چند بازی دیگر.
پس از پذیرش خانواده ها در راس ساعت 9 صبح و صرف صبحانه، لیگ آغاز شد و در پایان، تیم برنده به طور تشریفاتی اعلام شد و مراسم به شکل کامل توسط رسانه مورد پوشش قرار گرفت. علاوه بر این، کارناوال خودروهایآریزو 5 اسپرت جذابیت این رویداد را به اوج رساند.
پس از پایان برنامه در باشگاه انقلاب، کارناوال به رستوران قصر لیدوما در غرب تهران منتقل شد. در طول مسیر، تعداد زیادی از شهروندان را برای تماشا و گرفتن عکس از کارنوال جذب شدند و آن را به یکی از نقاط برجسته مراسم تبدیل کرد.
پس از این مراسم، مهمانان ناهار را در مجتمع لیدوما صرف کردند و هدایایی به رسم یادبود به آنها تقدیم شد. میزبانی موفق رویداد ورزشیپدل آریزو 5 اسپرت ، تلاش فعال مدیران خودرو برای بهبود رضایت خانواده مشتریان است. بازخورد نظرسنجی نشان داد که همه شرکتکنندگان از اینرویداد تمجید و بازخورد رضایتبخش داشتند.
این رویداد نه تنها بستری برای جشن و تعامل است، بلکه فرصتی برایانتقال ارزش، ترویج فرهنگ و اتحاد مردم است. مدیران خودرو به حمایت از مفهوم «اول مشتری» ادامه میدهد، به جامعه به شیوههای معنادارتری تعهد خود رابازگرداند و برای ساختن آیندهای بهتر با مشتریان همکاری میکند.
دیدگاه شما؟