فونیکس بهعنوان نامی پیشرو در صنعت خودرو، سفری الهام بخش را برای تعریف مجدد چشم انداز مدیریت کسب و کار آغاز کرده است. با عزمی راسخ و چشم اندازی برای آینده، فونیکس به عنوان یکی از حامیان اصلی پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدل های جدید مدیریت کسب و کار در شرایط […]
فونیکس بهعنوان نامی پیشرو در صنعت خودرو، سفری الهام بخش را برای تعریف مجدد چشم انداز مدیریت کسب و کار آغاز کرده است. با عزمی راسخ و چشم اندازی برای آینده، فونیکس به عنوان یکی از حامیان اصلی پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدل های جدید مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار در نظر گرفته شد. این اتحاد استراتژیک بر تعهد فونیکس به پرورش ایدههای پیشگامانه و راهحلهای نوآورانه در حوزه مدیریت کسبوکار، بهویژه در مواجهه با چالشهای چندوجهی تأکید میکند.
تقویت همکاری: چراغی از پیشرفت
همکاری فونیکس و کنفرانس برای پر کردن شکاف بین صنعت و دانشگاه، ایجاد یک پلتفرم پر جنب و جوش برای تبادل دانش، بینش و ایده است. این مشارکت، پتانسیل خوبی برای پیشرفت و رشد پایدار در حوزه مدیریت کسب و کار را دارد و آینده روشنتری را برای شرکتها در سراسر جهان ایجاد میکند.
به آینده مدیریت کسب و کار خوش آمدید
در قرن بیست و یکم تنها رکن ثابت، تغییر است. امروزه سازمانها و کسبوکارها با پیچیدگیهای بیسابقه و چالشهای متنوع دست و پنجه نرم میکنند، که نیازمند رویکردی مؤثرتر و طراحی دقیقتر و مبتنی بر پایههای علمی است. علم مدیریت با درک عمیق خود از رشته های مختلف، تصمیم گیرندگان و مدیران را با ابزارها و دانش مورد نیاز برای درک ماهیت اساسی مسائل و عبور از هزارتوی چالش های تجاری مدرن مجهز میکند.
توانمندسازی کارآفرینان بومی: یک ضرورت ملی
کسب و کارهای محلی مشتاق ارتباطات قوی تر در جامعه خود هستند. با توجه به این موضوع، کنفرانس ملی مدل های نوین مدیریت و کسب و کار با تعهد به حمایت از کارآفرینان ملی پا به عرصه وجود گذاشته است. این به عنوان یک فرصت منحصر به فرد برای محققان و دست اندرکاران در حوزه سازمانی برای ارائه یافته های علمی و به اشتراک گذاری تجربیات متنوع عمل می کند. این محیطی از یادگیری تعاملی را تقویت می کند و شرکت کنندگان را قادر می سازد تا فراتر از محدودیت های کنفرانس های سنتی، بینش و الهام بگیرند.
در این همایش، سخنرانان مختلفی به طرح مباحث و دغدغههای مربوط به زمینههای تخصصی خود پرداختند که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
دکتر وحید ناصحیفر: دانشیار متخصص بازاریابی در دانشگاه علامه طباطبایی.
دکتر عبدالرضا حافظی: مدرس سرشناس دورههای MBA و DBA.
دکتر مهدی باغبان: مدرس دانشگاه تهران و مشاور منابع انسانی.
دکتر عطا همایون: محقق برجسته و مدرس موسسه تحقیقات مدیریت ماژلان فرانسه.
دکتر مهدی سماواتی: دکتری حقوق مالی، استراتژیست ریسک و سرمایه گذاری.
دکتر سید علیرضا بنی هاشمی: رئیس خانه صنعتگران ایران.
دیدگاه شما؟