شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 برای مرداد ۱۴۰۴ اعلام شد

.
شنبه - ۲۵ مرداد ۱۴۰۴ - ۱:۱۳ ب٫ظ
تحریریه اتومدیا
تیگارد

شرکت سانیار موتور با هدف تسهیل دسترسی کارکنان محترم دولت و شاغلین سازمان‌های عمومی و خدماتی به خودروی تیگارد 35X پلاس، از آغاز طرح ویژه فروش اقساطی این محصول خبر داد.

شرکت سانیار موتور با هدف تسهیل دسترسی کارکنان محترم دولت و شاغلین سازمان‌های عمومی و خدماتی به خودروی تیگارد 35X پلاس، از آغاز طرح ویژه فروش اقساطی این محصول خبر داد.

جزئیات طرح فروش:

نوع خودرو: تیگارد 35X پلاس
مدل: ۱۴۰۴
رنگ های قابل عرضه: سفید، مشکی و نقره ای

روش ثبت نام:

حضوری: از طریق مراجعه به نمایندگان مجاز تیگارد در سراسر کشور.

مهلت ثبت نام: از تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۴ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۴
موعد تحویل: ۱۲۰ روز پس از تنظیم قرارداد فروش.
قیمت نقدی خودرو: ۱۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.
مبلغ تسهیلات: ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال.

مبلغ ۷ میلیارد ریال تسهیلات فروش به صورت ۲۴ ماهه  و ۶۰ ماهه  ارائه می‌شود. اعطای تسهیلات منوط به تأیید شرایط اعتباری
مشتری است.  برای تسهیالت ۶۰ ماهه، مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال بابت هزینه فروش اقساطی، هنگام صدور دعوتنامه به صورت جداگانه دریافت خواهد
شد. تحویل خودرو منوط به انجام کامل تعهدات متقاضی و واریز مبلغ پیش پرداخت در زمان مقرر است.

تیگارد

سایر شرایط و تعهدات:
سود مشارکت: سالانه %۲۱ روز شمار.
سود انصراف: سالانه %۱۲ روز شمار.
وضعیت سند خودرو: سند خودرو به نام مشتری و در رهن شرکت تأمین کننده تسهیلات خواهد بود. امکان صلح و واگذاری به غیر وجود ندارد.
خسارت تأخیر در تحویل: معادل سالانه %۲۴ به صورت روز شمار.
نحوه پرداخت اقساط: پس از تکمیل پرونده اعتباری و تأیید اعتبارسنجی.
بیمه بدنه: تا پایان مدت اقساط الزامی است و هزینه آن جداگانه محاسبه می شود.
سرویس اولیه رایگان: یک نوبت سرویس رایگان پس از تحویل خودرو (پس از ۶ ماه یا
۵۰۰۰ کیلومتر، هرکدام که زودتر فرا برسد) عدم اقدام به این سرویس باعث ابطال
گارانتی میشود.
هزینه ها و دیون دولتی: تمامی هزینه های گمرکی، حقوق و عوارض، مالیات ها، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه های قانونی بر عهده مشتری است. در صورت تغییر قوانین یا نرخ دیون دولتی، مابه التفاوت آن توسط مشتری پرداخت خواهد شد.
شروع اقساط: هنگام صدور دعوتنامه به خریدار اعلام خواهد شد.

مدارک لازم جهت ثبت نام:

اصل کارت ملی و شناسنامه متقاضی.
پرینت فرم احراز محل سکونت
(سخا با تأیید راهور یا پست).
معرفی نامه رسمی از محل اشتغال متقاضی.
توجه: اعتبارسنجی مشتری و دریافت مدارک لازم جهت اخذ تسهیلات، در زمان صدور دعوتنامه انجام خواهد شد و ملاک احراز شرایط اعتباری مشتری در زمان صدور دعوتنامه خواهد بود.

دیدگاه شما؟