کال سنتر بهمن ۲۴ ساعته شد

.
جمعه - ۳۰ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹ ق٫ظ
تحریریه اتومدیا

ثبت نام‌ها، پر کردن فرم‌ها، آپلود مدارک، ثبت شکایات و مشکلات و…. به صورت اینترنتی همیشه با مشکلاتی مواجه بوده که برطرف کردن آن تنها با کمک امکان پذیر است. اما آیا پشتیبانی شرکت و یا سازمان مربوط همیشه آماده پاسخگویی به شما است؟ آیا در طول سال، خصوصا روزهای تعطیل و یا ساعات غیر […]

ثبت نام‌ها، پر کردن فرم‌ها، آپلود مدارک، ثبت شکایات و مشکلات و…. به صورت اینترنتی همیشه با مشکلاتی مواجه بوده که برطرف کردن آن تنها با کمک امکان پذیر است.

اما آیا پشتیبانی شرکت و یا سازمان مربوط همیشه آماده پاسخگویی به شما است؟

آیا در طول سال، خصوصا روزهای تعطیل و یا ساعات غیر اداری کسی هست که به سوال شما جواب دهد؟

این موضوعات دقیقا مشکلاتی هستند که اکثرا با آن در چنین مواقعی دست و پنجه نرم می‌کنیم و متاسفانه هیچ جوابی نیز دریافت نمی‌کنیم.

حالا گروه بهمن با توجه به چنین مواردی کال سنتر خود را 24 ساعته کرده است تا دیگر هیچ یک از مشتریان در هیچ زمانی بدون پاسخ نمانند.

این مرکز در دو شیفت فعالیت می‌کند و به صورت کلی بیش از 70 نفر در بخش CRM در تلاش هستند تا تجربه خوبی را برای مشتریان به ارمغان بیاورند.

در صورت بروز هرگونه مشکل برای کال سنتر تهران، کال سنتر بک‌آپ در شهر شیراز فعالیت خود را آغاز می‌کند تا هیچ تماسی بدون پاسخ نماند.

پیش از این امداد گروه بهمن به صورت 24 ساعته به موارد مربوط رسیدگی می‌کرد اما حالا کل بخش در این مدت زمان فعالیت می‌کنند و نقطه قوت این بخش این است که اپراتورها به هر دو بخش سواری و تجاری مسلط هستند و می‌توانند مشکلات را در سریع‌تری زمان ممکن حل کنند.

دیدگاه شما؟