برای رفاه حال مشتریان

کمپین خانواده کوشا خودرو

.
یکشنبه - ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۵۱ ب٫ظ
تحریریه اتومدیا
کوشا خودرو

کوشا خودرو با هدف رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات ویژه، کمپین خانواده کوشاخودرو را آغاز نموده است. این کمپین از تاریخ 20 آذرماه آغاز شده و برای تمامی دارندگان خودروی کیا قابل استفاده می باشد . یکی از امتیازات ویژه این کمپین، امکان بازدید رایگان از 20 نقطه ای مهم خودرو است. این امکان به […]

کوشا خودرو با هدف رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات ویژه، کمپین خانواده کوشاخودرو را آغاز نموده است. این کمپین از تاریخ 20 آذرماه آغاز شده و برای تمامی دارندگان خودروی کیا قابل استفاده می باشد .
یکی از امتیازات ویژه این کمپین، امکان بازدید رایگان از 20 نقطه ای مهم خودرو است. این امکان به مشتریان ارائه می‌شود تا از وضعیت فنی خودروی خود مطلع شوند و درصورت نیاز اقدام به تعمیر و رفع ایراد نمایند.
بازدید رایگان شامل موارد ذیل می باشد :

عیب یابی سیستم های الکترونیکی
موتور و گیربکس
سیستم گرمایش
سیستم تعلیق و ترمز
تست مایعات و روانکارها
سیستم روشنایی داخلی و خارجی

کوشا خودرو

علاوه بر این، کوشا خودرو با ایجاد باشگاه مشتریان، امتیازات ویژه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد که با حضور در کمپین و عضویت در این باشگاه، می‌توانند از تخفیف‌ها و خدمات ویژه ای برخوردار شوند.
این شرکت با هدف آسایش خیال مشتریان گرامی خدمات امداد جاده ای را به کسانی که در کمپین فوق شرکت نمایید و حائز شرایط ورود به باشگاه مشتریان کوشا خودرو باشند ارائه می دهد که این خدمات عبارتند از:
1. حمل خودرو در شهر
2. حمل خودرو در جاده
3. تعویض لاستیک پنچر
4. سوخت رسانی: در صورت تمام شدن سوخت خودرو در سطح شهر و جاده ( به غیر از محل سکونت و محل کار ) امداد کوشا خودرو جهت تامین سوخت به محل توقف خودرو اعزام می‌شوند.
5. تعویض باطری / اتصال باطری به باطری: در صورت معیوب شدن باطری، امداد کوشا خودرو باطری را تعویض و یا اتصال باطری به باطری می نماید . هزینه باطری در صورت خارج بودن آن از زمان پوشش گارانتی بر عهده مشتری می‌باشد.
کمپین خانواده کوشاخودرو و خدمات امداد جاده ای ارائه شده توسط شرکت کوشا خودرو نشان از تلاش و تمرکز این شرکت بر رضایت مشتریان و ارائه خدمات آن دارد. مشتریان محترم می‌توانند با استفاده از این خدمات، با آسودگی و اطمینان خاطر از رانندگی خود لذت ببرند.

دیدگاه شما؟