در ابتدای زمستان 1401 بود که بازار خودروی ایران، با محصول اسپرت و جوانپسند برند فونیکس آشنا شد. به دنبال یک سال حضور این خودرو در بازار کشور، فونیکس در یک نوآوری دیگر، علاقهمندان و طراحان خوشذوق را دعوت کرد تا با الهام از فلسفه آیندهگرا و مفهوم Art of Future در خلق این محصول، […]
در ابتدای زمستان 1401 بود که بازار خودروی ایران، با محصول اسپرت و جوانپسند برند فونیکس آشنا شد. به دنبال یک سال حضور این خودرو در بازار کشور، فونیکس در یک نوآوری دیگر، علاقهمندان و طراحان خوشذوق را دعوت کرد تا با الهام از فلسفه آیندهگرا و مفهوم Art of Future در خلق این محصول، روی بدنه FX طراحی کنند.
به دنبال فراخوان فونیکس، بالغ بر 300 نفر در این کمپین شرکت کردند و بیش از 500 طرح منحصر به فرد برای فونیکس ارسال شد. در پایان مهلت شرکت، 30ام بهمن در دانشگاه تربیت مدرس، طرحهای ارسالی به داوری اساتید برجسته هنر گذاشته و 10 طرح برتر انتخاب شدند.
در خاتمه این کمپین، سهشنبه 15 اسفند در قالب مراسمی رسمی، با اهدای جوایز نفیسی از برترینها تقدیر شد. ضمن معرفی نفرات برتر، 3 طرح برتر که روی بدنه FX اجرا شده بودند به نمایش درآمدند.
در پایان این فراخوان هنری، فونیکس با تشکر از تمامی شرکتکنندگان، از خلاقیت و نوآوری آنها در ارائه طرحهای منحصر به فرد تقدیر کرد. این مسابقه نشان داد که هنر و فناوری چگونه میتوانند ترکیب شوند تا یک محصول جدید و متفاوت را خلق کنند. فونیکس امیدوار است که با اجرای این طرحهای برگزیده روی بدنه FX، بتواند الهامبخش هنرمندان خلاق و نوآور باشد. این برند همچنین به دنبال ادامه این گونه فعالیتهای هنری در آینده است تا فرصتهای بیشتری برای ابراز خلاقیت و نوآوری فراهم کند.
در این مراسم، شاهد حضور FX در قالب یک خانواده بودیم. فونیکس قصد دارد در سال نو با نمونههای برقی (EV) و تمام چرخ محرک (AWD) را به اعضای خانواده FX اضافه کند که باید منتظر ماند و دید.
دیدگاه شما؟