نمایشگاه خودرو پکن در 25 اپریل برگزار میشود و چری به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای چین با اهداف مهم و استراتژیهای جدید پا به این نمایشگاه میگذارد. در این نمایشگاه چری اهدافی را دنبال میکند که حول محور انرژیهای جدید، اکوسیستم خودرویی، تجربیات سفر، فناوریهای جدید و استفاده از ابر دادهها و هوش مصنوعی […]
نمایشگاه خودرو پکن در 25 اپریل برگزار میشود و چری به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای چین با اهداف مهم و استراتژیهای جدید پا به این نمایشگاه میگذارد.
در این نمایشگاه چری اهدافی را دنبال میکند که حول محور انرژیهای جدید، اکوسیستم خودرویی، تجربیات سفر، فناوریهای جدید و استفاده از ابر دادهها و هوش مصنوعی میچرخد.
در بخش از این نمایشگاه چری قصد دارد بخشی از سناریوهای زندگی را که شامل کمپینگ، فناوری و هوش میشود را به نمایش بگذارد. انتقال تجربه سفر راحت و استفاده از نوآوریها و فناوریهای جدید یکی از تعهدهای چری است.
چری معتقد است که خودرو سومین محل زندگی انسانها پس از خانه و محل کار آنها محسوب میشود و به همین دلیل سعی بر آن دارد تا اکوسیستمی تعریف کند که با استفاده از هوش مصنوعی و ابر دادهها بر بستر اینترنت 5G اجرا شود.
از نظر این اکوسیستم خودروها تنها برای حمل و نقل استفاده نمیشوند بلکه ارتباطی عمیقتر بین خودرو و مالکین بوجود خواهد آمد و یک سبک زندگی جدید را رقم میزند. چری دوست دارد تا با ارائه خودروهای هوشمند با فناوریهای بالا و جدید خصوصا از خانواده Tiggo؛ از کاربران در لحظات مهم خانوادگی و در حین ثبت لحظات و تجربیات مهم و جدید حمایت کند.
دیدگاه شما؟