همزمان با آغاز نمایشگاه خودروی پکن در 25 آوریل، برند اکسید حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته است. این برند فعالیت های کلیدی خود در این نمایشگاه را با نمایش محصولات سازگار با محیط زیست و برگزاری یک رویداد که توسط EXEED International برگزار میشود آغاز خواهد کرد. اکسید در 25 آوریل از آخرین دستاوردهای […]
همزمان با آغاز نمایشگاه خودروی پکن در 25 آوریل، برند اکسید حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته است. این برند فعالیت های کلیدی خود در این نمایشگاه را با نمایش محصولات سازگار با محیط زیست و برگزاری یک رویداد که توسط EXEED International برگزار میشود آغاز خواهد کرد.
اکسید در 25 آوریل از آخرین دستاوردهای خود در زمینه تولید خودروهای لوکس بر پایه انرژیهای جدید رونمایی کرد. این محصولات نتیجه پیشرفتهای تکنولوژیکی است که توسط برند انرژیهای جدید EXLANTiX در بیش از یک سال گذشته انجام شده است. نمایش این خودرو در کنار سایر محصولات الکتریکی EXEED مانند ES و RX PHEV تنوع سبد انتخاب مشتریان از میان خودروهای انرژی جدید را متنوعتر کرده است.
نمایش چشم انداز زیست محیطی EXEED
اکسید همچنین یک رویداد جانبی دیگر در 26 آوریل درنظر گرفته که از پکن آغاز میشود و در نمایشگاه محصولات زیست محیطی «ووهو» چین در 29 آوریل به اوج خود می رسد. این رویداد که توسط مجموعه محصولات Eco-Products EXEED برجسته شده ، قرار است ترکیبی از نمایش تجمل، فناوری و پایداری توسط این برند باشد. در این نمایشگاه تعدادی از محصولات بر پایه انرژیهای جدید به نمایش گذاشته می شود که هرکدام نشان دهنده تعهد این برند به انرژیهای پایدار است. در این رویداد اینستالیشنهای تعاملی و آثار هنری سازگار با محیط زیست، تجربهای عملی از چشمانداز برند را ارائه میدهند و بر هماهنگی بین خودروهای لوکس و طبیعت تأکید میکنند.
برگزاری نشست سالانه فروشندگان
نقطه اوج رویدادهای آوریل اکسید، نشست سالانه نمایندگان فروش در 29 آوریل در ووهو، است. در این نشست برنامههای استراتژیک برند و نوآوری های آینده با سهامداران به اشتراک گذاشته می شود. این گردهمایی همچنین شامل بحث های عمیق در مورد استراتژی نام تجاری، توسعه محصول و گسترش بازار خواهد بود که بر نقش EXEED به عنوان یک پیشگام در عصر انرژی جدید تأکید می کند.
EXEED با رونمایی از جدیدترین نوآوری های خود در نمایشگاه خودرو پکن و به دنبال آن مجموعه ای از رویدادهای فراگیر در ووهو نشان می دهد که نه تنها بخشی از توسعه آینده خودروهای لوکس است. بلکه در حال شکل دادن آن است. این برند با تمرکز بر تجملات، انرژیهای پایدار، فناوری پیشرفته و تعهد انتظارات مشتریان، آماده است تا معنای یک برند ممتاز در صنعت خودرو را دوباره تعریف کند.
دیدگاه شما؟