چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور سازمانها، شرکتهای پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی و محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به عنوان مهمان ویژه در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد. در ابتدای این مراسم، […]
چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور سازمانها، شرکتهای پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی و محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به عنوان مهمان ویژه در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، پس از سخنرانی کوتاه هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رییس خانه روابط عمومی ایران، پیام خانم «ناتاشا پاولوويچ» رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی قرائت شد. این پیام با تأکید انجمن بینالمللی روابط عمومی بر اینکه توسعه اقتصادی نباید تخریب محیطی را همراه داشته باشد و پیشرفت اقتصادی نباید تأثیرات منفی در پایداری جامعه ایجاد کند، همراه بود.
این جشنواره که با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و اهمیت آن برگزار می شود، تقدیر از سازمانهای فعال در این حوزه را در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» انجام میدهد.
صنایع خودروسازی ایلیا، به دلیل حضور مؤثر در صنایع خودروسازی کشور و توسعه محصولات خود، نشان عالی مسئولیت اجتماعی را از این جشنواره دریافت کرد. آقای دکتر عقیل مصطفایی معاون بازاریابی و فروش به نمایندگی از صنایع خودروسازی ایلیا این نشان را دریافت کردند.
اهدای نشان و لوح یادبود به صنایع خودروسازی ایلیا
در این مراسم، شرکتها و مؤسسات گروه مالی گردشگری، بانک شهر، شرکت بیمه دانا، شرکت سهامی بیمه ایران، شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت منابع آب، وزارت راه و شهرسازی، همراه اول، ایرانسل، بانک مسکن، بانک تجارت، بانک ملی ایران، شرکت نفت ایرانول و همچنین صنایع خودروسازی ایلیا موفق به کسب نشان عالی مسئولیت اجتماعی شدند.
به هر کدام از برگزیدگان این مراسم لوح تقدیر و تندیس یادبود تعلق گرفت.
دیدگاه شما؟