چری به تازگی قیمت تیگو 3x را در کشور خود اعلام کرده است. این خودرو که در حقیقت فیسلیفتی از X22 Pro محسوب میشود، به زودی در ایران با نام X33 Cross عرضه خواهد شد. این نمونه در بازار چین با سه تریم عرضه میشود که قیمت آن در بازه 59.900 تا 74.900 یوآن قرار […]
چری به تازگی قیمت تیگو 3x را در کشور خود اعلام کرده است. این خودرو که در حقیقت فیسلیفتی از X22 Pro محسوب میشود، به زودی در ایران با نام X33 Cross عرضه خواهد شد. این نمونه در بازار چین با سه تریم عرضه میشود که قیمت آن در بازه 59.900 تا 74.900 یوآن قرار دارد.
طراحی این خودرو بخصوص در نمای جلو و عقب به صورت کلی تغییر پیدا کرده و آن را جذابتر از گذشته جلوه میکند. نمای رو به رو حالا از جلو پنجره بزرگتر بهره میبرد که خطوط افقی کوچک با تزئینات کرومی، مش آن را تشکیل میدهد. همین خطوط باعث شده تا نمای رو به رو لوکستر و بیشتر شبیه به دیگر محصولات به نظر برسد. دیلایتها به صورت نازک در امتداد دو گوشه جلوپنجره قرار گرفتهاند که به لطف طرح ماتریسی آنها در نگاه اول، با جلوپنجره یکپارچه به نظر میرسند. چراغهای اصلی مانند قبل از همان طرح اسپلیت هدلایت استفاده میکنند. نمای جانبی تغییر آنچنانی نداشته و فرم قبلی را حفظ میکند و تنها محافظ پلاستیکی دور گلگیرها که حالا به شبرنگ مثلثی مجهز شده، تزئینات قرمز رنگ رکاب و روف رک و رینگهای 16 اینچ حال و هوای تازه به این نمای میبخشند. نمای عقب به لطف تغییر در صندوق و سپر مانند نمای رو به رو به صورت کلی تغییر پیدا کرده است. اسپویلر یکپارچه سقفی، خروجی هوا پشت گلگیر و چراغهای بزرگ متصل به یکدیگر که اصلا زیبا نیست؛ مواردی هستند که در این نما به روز شدهاند.
داخل کابین به غیر از غربیلک فرمان، تمام اجزا جدید شده است. کابین نسبت به گذشته آنقدر پیشرفت داشته که اگر تنها عکس این قسمت را به فردی نشان دهید، مطمئنا نام مدلهای بالاتر چری را به زبان میآورد. تم کابین مانند مدلهای بالا رده به صورت دو رنگ کار شده که در نمونههای پیش نمایش از رنگ سفید و آبی استفاده شده بود. نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی (تریمهای پایه مجهز به نمایشگر 9 اینچ و تریمهای بالا مجهز به نمایشگر 10.25 اینچ هستند.) و نمایشگر دیجیتال پشت فرمان که در دو گوشه نشانگر آنالوگ نیز دارد، در یک قاب مشکی پیانویی قرار گرفتهاند اما یک تکه و هم سطح نیستند تا نشان دهد با خودرویی اقتصادی و پایه طرف هستید. به سبک محصولات جدید این شرکت، دریچه تهویه مطبوع به صورت سراسری و باریگ عرض کابین را طی و داشبورد را به دو نیم تقسیم کرده است. در مرکز داشبورد کنترلرهای فیزیکی تهویه مطبوع به همراه دکمه استارت مستطیلی قرار دارند تا کابین فضایی مینیمالیستی به خود بگیرد. در کنسول میانی، بالای لیور گیربکس و دکمههای ترمز پارک برقی و مالتی مدیا؛ یک محفظه برای قرار گیری اشیا و یک شارژر وایرلس قرار دارد. از برخی امکانات تریم بالا این خودرو میتوان به 4 بلندگو، پارک اتوماتیک، گرمکن صندلی جلو، ESP و…. اشاره کرد.
قوای محرکه این کراساوور از نوع 1.5 لیتر تنفس طبیعی SQRE4G15C است که 115 اسببخار قدرت تولید میکند که از طریق گیربکس 5 سرعته دستی و یا CVT به چرخهای جلو منتقل میشود.
از نظر ابعاد این خودرو تفاوتی با X22 Pro ندارد و همچنان از 4200 میلیمتر طول، 1760 میلیمتر عرض، 1570 میلیمتر ارتفاع و 2555 میلیمتر فاصله بین دو محور بهره میبرد. این خودرو در چین با رقبایی همچون Geely Binyue, GAC Trumpchi GS3 و Shadow Speed برای فروش بیشتر دست و پنجه نرم میکند.
کمپین نخریدن خودرو صفر را برای کاهش قیمت خودرو ، پیشهاد می شود.
اخیرا مدیران خودرو با افزایش حدود ۲۰۰ میلیونی حتی برای کسانی که تکمیل وجه کرده بودند از مردم بی زبون دزدی کرده و باعث اعصاب خوردی شده ، لعنت به مدیران خودرو