پس از کش و قوسهای فراوان و گذشت یک سال، تلاشهای مدیران شرکت پادرا نتیجه داد و اولین سری از پیکاپهای کینگ لینگ تاگا پلاک ملی دریافت کردند. سال 97 واردات خودرو بسته شد و حالا تاگا با دریافت پلاک ملی، جز اولین خودروهای وارداتی محسوب میشود که به این مهم دست پیدا کرده است. […]
پس از کش و قوسهای فراوان و گذشت یک سال، تلاشهای مدیران شرکت پادرا نتیجه داد و اولین سری از پیکاپهای کینگ لینگ تاگا پلاک ملی دریافت کردند. سال 97 واردات خودرو بسته شد و حالا تاگا با دریافت پلاک ملی، جز اولین خودروهای وارداتی محسوب میشود که به این مهم دست پیدا کرده است.
معرفی پیکاپ کینگ لینگ تاگا
ایسوزو همراه با برند کینگ لینگ جوینت ونچری راه اندازی کرده تا محصولاتی مشترک با این برند به تولید برسد. این خودرو از شاسی و پلتفرم ایسوزو D-Max نسل قبل استفاده میکند و محصول سال 2021 این شرکت به حساب میآید. از نظر ابعاد بدنه در بازارهای دیگر این پیکآپ دارای دو سایز است که با توجه به انتخاب فضای بار طول کلی آن 5328 و یا 5692 میلیمتر خواهد بود.
جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور، سامانه پیشگیری از تصادف، کروز کنترل هوشمند، تهویه اتوماتیک، نمایشگر 10 اینچی، دوربین 360 درجه، سیستم هشدار خروج از خط، رادار نقطه کور، سنسور باران، استارت دکمه ای، قابلیت تنظیم الکتریکی انتقال قدرت به چرخ ها، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرمی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… از امکانات این خودرو هستند.
برای این پیکآپ در بازارهای دیگر دو پیشرانه در نظر گرفته شده که یکی از آنها 1.8 لیتر با خروجی 228 اسببخار قدرت و 310 نیوتنمتر گشتاور و دیگری از نوع 3 لیتر دیزل با خروجی 140 اسببخار و 320 نیوتنمتر گشتاور است. پیشرانه بنزینی از گیربکس ۷ سرعته دستی و نوع دیزل از گیربکس ۶ سرعته استفاده میکند. گیربکس 8 سرعته اتواتیک نیز در برنامه تولید قرار دارد.
با توجه به این میزان خروجی، تاگا یکی از قدرتمندترین پیکاپهای بازار لقب میگیرد.
دیدگاه شما؟