آپشنهای برند پورشه آنقدر زیاد است که برای انتخاب آن دچار سردرگمی خواهید شد. قیمت این آپشنها از تعداد آنها بیشتر است به خصوص برای نسخهای مانند S/T که حجت را تمام میکند. قیمت پایه نسخه S/T به تنهایی 291.650 دلار عنوان شده اما آپشنهایی که بر روی این خودرو وجود دارد و به یک […]
آپشنهای برند پورشه آنقدر زیاد است که برای انتخاب آن دچار سردرگمی خواهید شد. قیمت این آپشنها از تعداد آنها بیشتر است به خصوص برای نسخهای مانند S/T که حجت را تمام میکند.
قیمت پایه نسخه S/T به تنهایی 291.650 دلار عنوان شده اما آپشنهایی که بر روی این خودرو وجود دارد و به یک چشم بر هم زدن مبلغ یک دستگاه کیمن 718S به آن افزوده خواهد شد. این آپشنها شامل ساعت هم شکل با خودرو که 13.500 دلار قیمت دارد نمیشود.
پورشه 911 S/T در مجموع با قیمت 374.600 دلار (18 میلیارد و 748 میلیون و 730 هزار تومان) گرانقیمتترین پورشه 911 از خانواده 992 است. آپشنهایی که بر روی این نمونه نصب و اجرا میشوند باعث این اختلاف قیمت هستند.
یکی از این آپشنها رنگ بدنه است که خریدار میتواند هر رنگی را که میبیند در هر دو حالت سالید و یا متالیک به پورشه بدهد و آن را بر روی بدنه خودرو سفارش شده تحویل بگیرد. این شرایط شاید برای دیگر محصولات پورشه نیز ارائه شود اما اینجا قیمتی معادل 43.390 دلار دارد. سفید و مشکی رایگان هستند اما خریدار برای انتخاب بین 6 رنگ خاص پورشه باید 4.220 دلار پرداخت کند.
یکی دیگر از آپشنهای گرانقیمت این نمونه، Heritage Design Package با قیمت 20.360 دلار محسوب میشود که ادای احترام به 60 سالگی 911 است. این پکیج نوشته پورشه، دایرههای شماره گذاری شده، لوگوهای کلاسیک پورشه بر روی کاپوت و رینگ چرخها، لوگو طلایی S/T پشت و تریم دو رنگ مشکی و کنیاک داخلی را اضافه میکند. تنها راه برای دریافت رنگ بدنه Shore Blue Metallic نیز انتخاب این پکیج است که در کل 63.750 دلار برای خریدار آب میخورد. با انتخاب این بسته خریدار دیگر نمیتواند ترکیب رنگ داخلی را تغییر دهد.
رکاب آلومینیومی برس خورده 1.180 دلار و چرم طبیعی برای پشتی صندلیها 1.900 دلار هزینه خواهد در بر دارد. بسته کورنو دارای جا کلیدی، کیف پول دستی و کفپوش سفارشی هستند که اگر بسته هریتیج انتخاب شده باشد این گزینهها حذف خواهد شد.
سیستم لیفت جلو 3.670 دلار، چراغ جلو ماتریکسی ال ای دی 4.010 دلار، سیستم صوتی استریو بوز 1.600 دلار قیمت دارند. تمام آپشنهای فنی و رفاهی به فاکتور نهایی اضافه خواهند شد و در کنار این موارد 2.000 دلار هزینه حمل تا لس آنجلس نیز به آن اضافه میشود تا آن را با 374.600 دلار تبدیل به گرانقیمتترین پورشه تاریخ کند.
پیشرانه
از نظر قوای فنی، این خودرو همچنان از پیشرانه 6 سیلندر GT3 RS استفاده میکند که 518 اسببخار قدرت تولید میکند. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 6 سرعته دستی سفارشی به چرخ عقب منتقل میشود. لازم به ذکر است که این نمونه سبکترین 911 در بین تمامی خانواده 992 محسوب میشود و تنها 1963 دستگاه از این نمونه تولید خواهد شد.
دیدگاه شما؟