خسرو خسرویفر قائم مقام خدمات پس از فروش گروه بهمن میگوید، اکیپ های امدادی این شرکت از ۶ تا ۱۸ شهریور ماه آماده ارائه خدمت هستند. وی در همین رابطه اضافه کرد: این طرح به مناسبت اربعین حسینی(ع) و برای ارائه خدمات به زائران حسینی برگزار میشود. قائم مقام خدمات پس از فروش گروه بهمن […]
خسرو خسرویفر قائم مقام خدمات پس از فروش گروه بهمن میگوید، اکیپ های امدادی این شرکت از ۶ تا ۱۸ شهریور ماه آماده ارائه خدمت هستند. وی در همین رابطه اضافه کرد: این طرح به مناسبت اربعین حسینی(ع) و برای ارائه خدمات به زائران حسینی برگزار میشود.
قائم مقام خدمات پس از فروش گروه بهمن در توضیح نحوه استقرار اکیپهای امدادی این شرکت میگوید: نیروهای امدادی در محورهای پرتردد مرز مهران، شلمچه و مرز خسروی و استانهای منتهی به مرزهای کشور با هماهنگی ارگانهای ذیربط مستقر شدهاند.
خسرویفر از مشتریان گروه بهمن خواست در صورت نیاز به امداد خودرو، به تعمیرکاران غیرمعتبر و فاقد صلاحیت مراجعه نکنند. وی در همین رابطه اطمینان داد که که امدادگران و عاملیتهای کشیک این شرکت تجهیزات و قطعات یدکی مانند باتری، قفل، کلید، ریموت و.. را به همراه دارند که سرعت خدمت رسانی را افزایش میدهد. وی در همین رابطه یادآور شد: «به کارگیری قطعات نامرغوب و اعتماد بیجا به تعمیرکاران غیرمجاز میتواند، خسارت به بار آورد.»
در همین راستا، عاملیت گروه بهمن در مسیرهای منتهی به این حرکت از تاریخ ۶ تا ۱۸ شهریور با افزایش ساعات فعالیت خود، آماده ارائه خدمات تعمیرات خودرویی به زائران خانواده بهمن هستند.
گروه بهمن با هدف مشارکت و ایفای مسئولیت اجتماعی در شور معنوی پیاده روی عظیم عزاداران سید الشهدا و یارانش در اربعین حسینی امدادگران خودرویی خود را در مسیر این حرکت عظیم معنوی بسیج کرده است.
گفتنی است؛ جهت ارائه خدمات مطلوب، واحد توسعه خدمات و امداد گروه بهمن بر نحوه ارائه خدمات امدادی نظارت کامل خواهد داشت. زائران گرانقدر در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی میتوانند با شماره تماس ۴۸۰۲۷-۰۲۱ (داخلی ۱ ) یا موبایل اپ بهمن در تمام ساعات شبانه روز ارتباط بگیرند. مرکز تماس گروه بهمن با هدف افزایش رضایتمندی و خشنودی مشتریان، آماده دریافت نقطه نظرات تمامی اعضا خانواده بهمن است.
دیدگاه شما؟