راساموتور خاورمیانه از پیشروترین شرکتهایی است که همزمان با جدی شدن موضوع واردات خودرو فعالیتهای خود را با ارائه محصولات جدید و جذابی از برند سوزوکی ژاپن و جی ای سی چین آغاز نموده است. با توجه به اهمیت موضوع ارائه خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی روز و پیچیدگیهای این موضوع، این مجموعه در […]
راساموتور خاورمیانه از پیشروترین شرکتهایی است که همزمان با جدی شدن موضوع واردات خودرو فعالیتهای خود را با ارائه محصولات جدید و جذابی از برند سوزوکی ژاپن و جی ای سی چین آغاز نموده است. با توجه به اهمیت موضوع ارائه خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی روز و پیچیدگیهای این موضوع، این مجموعه در تلاش است تا همزمان با ورود اولین خودروها به بازار، وضعیت خدمات پس از فروش را مشخص نموده و سازوکارهای لازم را برای این موضوع فراهم کند.
طی گفتگوی اختصاصی که با مدیر بخش خدمات پس از فروش راساموتور انجام شد از ایشان در خصوص در خصوص تامین نیاز خدمات و قطعات محصولات سوزوکی و جی ای سی سوال کردیم.
تأمین قطعات و خدمات باکیفیت:
محمد حسنی، مدیر خدمات پس از فروش راساموتور با اشاره به کیفیت بالای خدمات و قطعات ارائه شده توسط راساموتور گفت: تمامی قطعات محصولات سوزوکی و جی ای سی با سرعت مناسبی از سوی شرکتهای واسط هر دو برند تامین میشود و بر این اساس خیال مشتریان از تامین قطعه اصل و با کیفیت راحت خواهد شد و قطعه مورد نیاز در اسرع وقت و در سریعترین زمان تامین خواهد شد.
او در خصوص نحوه ارائه خدمات عنوان کرد: شرکت راساموتور به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش برند معتبر سوزوکی و جی ای سی، به خودروهای این برندها خدمات ارائه خواهد کرد و مشتریان ارجمند میتوانند از خدمات ارائه شده در نمایندگیهای راساموتور بهرهمند شوند و این خبر خوبی برای تمامی صاحبان خودروهای برند سوزوکی و جی ای سی خواهد بود.
افتتاح ۳۰ نمایندگی تا پایان سال ۱۴۰۳:
بهروز صالحی، مدیر شبکه نمایندگان راساموتور در خصوص افتتاح نمایندگیهای مجموعه راساموتورگفت: تا قبل از پایان سال جاری حدود ۱۰ نمایندگی در کلان شهرها در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سوزوکی و جی ای سی افتتاح خواهد شد و طی برنامه توسعهای شبکه نمایندگان راساموتور تا پایان سال ۱۴۰۳ نزدیک به عدد ۳۰ نمایندگی خواهیم رسید.
صالحی افزود تاکنون راهاندازی نمایشگاهها و تعمیرگاههای خدمات پس از فروش در کلانشهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، کرمان، یزد، تبریز، البرز، گیلان، مازندران، قزوین و بوشهر قطعی شده و درحال نهاییسازی و عقد قرارداد با نمایندگان هستیم.
او در خصوص کیفیت ارائه خدمات در نمایندگیها تشریح نمود: با توجه عرضه خودروهای مدل ۲۰۲۳ توسط راساموتور ، نمایندگیهای مجموعه بر اساس جدیدترین استانداردهای جهانی شرکت سوزوکی و جی ای سی تجهیز و آمادهسازی خواهد شد و کیفیت خدمات ارائه شده در بالاترین سطح ممکن خواهد بود.
ارائه خدمات در محل:
مدیر خدمات پس از فروش راساموتور با اشاره به ارائه خدمات سرویس در محل ویژه خودروهای راساموتور عنوان کرد: خدمات تعمیراتی سبک و سرویس سریع در محل مشتری بزودی و توسط نمایندگان رسمی راساموتور امکانپذیر خواهد بود، همچنین نمایندگان راساموتور لوازم و اکسسوری اورجینال هر دو برند را نیز عرضه خواهند کرد. همچنین تا پیش از راهاندازی کامل این خدمت، با عقد قرارداد همکاری با شرکت امدادخودرو در تلاشیم تا اطمینان خاطر مشتریان و علاقمندان محصولات سوزوکی و جی ای سی را جلب نماییم.
بهروز صالحی، مدیر شبکه نمایندگان راساموتور نیز خاطرنشان کرد، فعالان حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودرو و مجموعههایی که مایل هستند تا بهعنوان نمایندگی محصولات عرضه شده توسط راساموتور فعالیت داشته باشند میتوانند از طریق بخش نمایندگی وبسایت راساموتور درخواست خود را ارسال نمایند.
گارانتی ۳ ساله و سرویس ادواری کاملا رایگان:
مدیر خدمات پس از فروش راساموتور با تاکید بر ارائه گارانتی برای خودروهای جدید تصریح کرد که بنا بر الزام و تاکید وزارت صمت برای ارائه گارانتی به خودروهای وارداتی توسط شرکت واردکننده، مجموعه راساموتور گارانتی ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر را برای خودروهای وارداتی سوزوکی و جی ای سی در نظر گرفته است و خریداران در صورت لزوم میتوانند از این خدمات گارانتی بهرهمند شوند. همچنین جهت مشتریان و خریداران محصولات برند GAC تمامی سرویسهای ادواری در طول مدت گارانتی بصورت رایگان انجام خواهد گرفت که این خدمت یک هدیه ویژه برای پاسخ به حسن اعتماد مشتریانمان نسبت به محصولات این برند است.
تجهیزات و پرسنل متخصص:
حسنی در خصوص آمادهسازی زیر ساختها و پرسنل متخصص گفت: پرسنل تخصصی و تکنسینهای مجموعه جهت آمادگی هرچه بیشتر برای ارائه خدمات حرفهای، در دورههای آموزشی ویژه خدماتدهی به خودروهای سوزوکی و جی ای سی در منطقه شرکت میکنند تا خیال مدیریت راساموتور و در نهایت مشتریان از ارائه خدماتی درخور راحت کند.
وی در خصوص تجهیزات تعمیرگاهی بکارگرفته در نمایندگیهای این مجموعه عنوان کرد: دستگاه عیبیابی موجود در تعمیرگاههای خدماتی ما از شرکتهای مادر تامین شده است و از جدیدترین تجهیزات تعمیرگاهی محسوب میشوند.
علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وبسایت شرکت راساموتور مراجعه کنند.
با سلام
این شرکت تاخیر هشت ماهه در تحویل خودرو داره خسارت دیرکرد پ رو به مشتریان نمی ده از یکی از مشتریان پرسیدم قطعات نداره اونهایی هم که بصورت محدود آورده بصورت قاچاق وارد شده جالب اینه مثلا در خودرو گک فیلتر هوا حدود سه میلیون فیلتر روغن 1600 فیلتر کابین دومیلیون و در جمع یک خودرو امکو برای یه سرویس بدون شمع باید هشت میلیون ناقابل پرداخت که که تازه فاکتور هم نمیدن و مشتری باید کارت به کارت کنه راساموتور در این باره هم رکورد زده واقعا نمیدونم کسی به این شرکتها نظارت نمیکنه بعید میدونم در بدترین شرایط این سرویس ها به 4 میلیون برسه حالا چطور 8 میلیون می گیرن عجیبه و کی داره سود می کنه یه مطلب دیگه اینکه تو عرضه اول قرار بود و در تمام سایت ها هم اعلام شد سرویس های این خودروها رایگانه که زیر اونم زدن و دارن با این اعداد و ارقام از مشتریان پول می گیرن آفرین راسا موتور !!!!
شرکت راساموتور خاورمیانه تعهدات ۸ ماه پیش خودش رو بابت تحویل خودرو انجام نداده چه رویی دارن والا خسارت دیرکرد ماشین ها رو هم نمیده رفتم پیگیری کردم میگن چهار ماه دیگه قطعه و نمایندگی هم ندارن خدایی کسی هست که این حرفها رو به گوش مسولین برسونه اگر کسی میدونه بهم بگه برای شکایت کجا باید برم وکی به اینها مجوز می ده و بهشون نظارت داره بابا به داد مردم برسید اینا تا حالا 10 تا ماشین رو نمایی کردن ایران خودرو سایپا پارس خودرو مدیران کرمان خودرو و گروه بهمن تا حالا تو یکسال ده تا ماشین رو نمایی نکردن و ادعای عرضه هم نداشتن آقا سنگ بزرگ نشونه نزدن هست مراقب باشید اصلا با کدوم شبکه میخوان خدمات ده مدل رو بدن مگه شوخیه؟؟؟؟!!!!!