بازگشت پُرقدرت GAC به خیابان‌ها

آغاز شماره‌گذاری محصولات GAC راساموتور خاورمیانه

.
پنجشنبه - ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۱۹ ب٫ظ
اشکان آثار
GAC Empow راساموتور خاورمیانه

راساموتور خاورمیانه یکی از جدیدترین شرکت‌های واردکننده در بازار ایران محسوب می‌شود که بر خلاف سن و سال کم بسیار فعال و پویا است. این شرکت در اقدام اول سوزوکی سیاز را معرفی کرد و چندی پیش، زودتر از موعد تعدادی از این مدل را به خریداران تحویل داد. راساموتور خاورمیانه سپس جی ای سی […]

راساموتور خاورمیانه یکی از جدیدترین شرکت‌های واردکننده در بازار ایران محسوب می‌شود که بر خلاف سن و سال کم بسیار فعال و پویا است.

این شرکت در اقدام اول سوزوکی سیاز را معرفی کرد و چندی پیش، زودتر از موعد تعدادی از این مدل را به خریداران تحویل داد.

راساموتور خاورمیانه سپس جی ای سی امپو و GS3 را معرفی کرد. این دو محصول به واسطه کیت اگزوز اسپرت و فو‌ق‌العاده‌ای که دارند لقب خوش صداترین وارداتی‌ها را به خود اختصاص دادند.

در ادامه این شرکت جی ای سی امکو و سوزوکی بالنو را برای عرضه به ایران آورد که امکو گرانقیمت‌ترین و پرآپشن‌ترین محصول این شرکت خواهد بود.

سوزوکی بالنو نیز در نبود هاچبک‌های با کیفیت و با دوام می‌تواند جایگاه بسیار مطلوبی را به دست بیاورد.

بر اساس اعلام راساموتور خاورمیانه مجوزهای شماره‌گذاری محصولات GAC اخذ شده و از هفته آینده این محصولات پلاک خواهند شد تا خریداران به زودی خودروهای خود را دریافت کنند.

GAC Emkoo راساموتور خاورمیانه

این خودرو‌ از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتر توربو بهره می‌برد که ۱۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
.
از نظر ابعاد این کراس‌اوور ۴۶۸۰ میلی‌متر طول، ۱۹۰۱ میلی‌متر عرض، ۱۶۷۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۷۵۰ میلی‌متر فاصله بین دو محور دارد.

GAC Emkoo راساموتور خاورمیانه
.
امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو شامل ورود و استارت بدون کلید، نمایشگر مرکزی ۱۰ اینچ، دوربین عقب، دوربین ۳۶۰، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، صندلی ۶ جهته برقی راننده و ۴ جهته سرنشین، تهویه مطبوع خودکار، ترمزهای دیسکی، ترمز اضطراری خودکار، نوربالا هوشمند، رادار نگهدارنده بین خطوط، هشدار خروج از خط، دستگیره مخفی درها، چراغ‌های LED، آینه برقی تاشو، ۶ ایربگ، ABS, EBD, FCW, TJA, HHC, HDC و TPMS می‌شود.

GAC GS3 راساموتور خاورمیانه

جی ای سی GS3 از پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو بهره می‌برد که ۱۷۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و گشتاور توسط گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
.
از نظر ابعاد این کراس‌اوور ۴۴۱۰ میلی‌متر طول، ۱۸۵۰ میلی‌متر عرض، ۱۶۰۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۶۵۰ میلی‌متر فاصله بین دو محور دارد.

GAC GS3 راساموتور خاورمیانه
.
از امکانات این خودرو می‌توان به استارت دکمه‌ای، نمایشگر اطلاعت و سرگرمی ۱۲.۳ اینچ، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، سنسور باران، ۶ اسپیکر، صندلی ۶ جهته برقی راننده، تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، دوربین ۳۶۰ درجه، هشدار برخورد از رو به رو، رادار تابلو خوان، رادار کمکی در ترافیک، نوربالا هوشمند، رادار نگهدارنده بین خطوط و هشدار خروج از خط، سنسور نور، سانروف پانورامیک گرمکن صندلی‌های جلو، نورپرداری کابین، ۶ ایربگ، سیستم کنترل حرکت در سرپایینی و سربالایی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نمایشگر ۱۲.۳ اینچ پشت فرمان، شارژر وایرلس، در صندوق برقی و سیستم استارت خودرو از راه دور اشاره کرد.

GAC Empow

این مدل سال ۲۰۲۱ در نمایشگاه شانگهای به عنوان جایگزینی برای GA4 معرفی شد. مدل 270T از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتر بهره می‌برد که ۱۶۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و گشتاور توسط گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۷ ثانیه اعلام شده است.

GAC Empow راساموتور خاورمیانه
.
مدل Empow R 400T از پیشرانه ۲ لیتر توربو بهره می‌برد که ۲۶۱ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و گشتاور توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب این مدل که سال ۲۰۲۳ در نمایشگاه شانگهای معرفی شد ۵.۷ ثانیه است.
.
از امکانات این خودرو می‌توان به نمایشگر اطلاعات و سرگرمی ۱۰.۲ اینچ، استارت دکمه‌ای، دوربین ۳۶۰، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، ۸ اسپیکر، صندلی ۶ جهته برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، رادار هشدار و حفظ بین خطوط و… اشاره کرد.

 

دیدگاه شما؟